2020

Киселева В.И.

Kiseleva V.I.

The role of managers in the rapidly developing world of the digital economy

Михалкина Д.А. 

Mikhalkina D.A.

The digital revolution as a factor in the formation of new trends in the development of the personnel management mechanism

Ткаченко Ю.Г.

Tkachenko Yu.G.

Monitoring the regional youth labor market

Федосова М.Н.

Федосова Т.В.

Fedosova M.N.

Fedosova T.V

Investment climate in Russia: current status and prospects of anti-crisis adaptation

Klochkov V. V.

Клочков В. В.

Природа суверенитета и границы лояльности в британской публичной полемике второй половины XVIII в.

Korsakova T.V.

Lada O.V.  

Корсакова Т. В.

Лада О.В.

Метод анализа иерархий как инструмент повышения потребительской лояльности в условиях франшизы

брендовых товаров

ARTICLE RETRACTED / ОТОЗВАНА 14.04.2020

Lokteva А.E.

Kazanskaya А.Yu.

Локтева А.Е.

Казанская А.Ю.

Стратегический выбор компании для поглощения: покупка WhatsApp компанией Facebook

Petrunko A.I.

Петрунько А.И.

Использование маркетинговых инструментов в продвижении ИТ-компаний

Stash S.V.

Сташ С.В.

Технологические факторы обеспечения конкурентоспособности российской авиационной промышленности

The journal is registered by the Federal Service for Supervision of Communications,

Information Technology and Mass Communications (Roskomnadzor)

Registration certificate:

ЭЛ No ФС 77-74261 from 23.11.2018

Founder: Federal State Education Institution of Higher Education 

“Southern Federal University”

ISSN: 2686-9802

+7 (918) 500-58-50